IT atbalsts attālināti – pamācība programmas uzstādīšanā

Ja vēlaties saņemt palīdzību attālināti (ar interneta starpniecību), ir nepieciešams lejupielādēt un palaist programmu (mēs lietojam TeamViewer). Programmai nav nepieciešama instalācija, tā darbojas tikai tad, kad ir manuāli piestartēta. Startējot TeamViewer ģenerē unikālo ID, kas tiks piesaistīts tikai Jūsu datoram un paroli. Parole ir unikāla un tiek ģenerēta katrai sesijai no jauna.

Sekojiet zemāk aprakstītiem soļiem, lai lejupielādēt un palaist nepieciešamo programmu.

1. Lapas labajā malā ir pieejama poga, nospiežot kuru, atvērsies jauns logs un notiks programmas TeamViewer jaunākās versijas lejupielāde atbilstoši jūsu datora operētājsistēmas versijai.

Pic1

2. Atkarībā no izmantotā interneta pārlūka Jūms parādīsies nākamais logs, kurā ir jāspiež “Saglabāt failu” (vai angliski “Save file”) vai arī lejupielāde sāksies automātiski.

Firefox (notiek pieprasījums saglabāt failu)

Pic2

Chrome (faila lejupielāde sākas automātiski)

Pic2 chrome

3. Programmu ir nepieciešams palaist.

Firefox lejupielādes lodziņā ar peles kreisās pogas dubultklikšķi ir jāpiestartē programma.

Pic3

Chrome gadījumā ir jānospiež pārlūka logā apakšējā kreisajā stūrī programmas failam.

Pic2 chrome

4. Nākamajos uzlecošajos logos ir jāapstiprina izvēlē.

Pic4 Chrome

Pic4

5. Šajā logā parādās Jūsu datora unikālais ID un parole, kas ļaus mūsu speciālistam veikt savienojumu ar datoru un atrisināt radušos problēmu ar datoru.

TeamViewer